Vizrt na svém stánku na IBC 2018 předváděl převážně novinky ve Viz Engine. Tato renderovací systém umožňuje producentům vylepšit grafiku až na kvalitu v HDR při použití nejnovějších IP streamingových technologií.

Motion capture v reálném čase a rozšířená realita

V průběhu The Big AR Show ukázal Vizrt nejnovější možnosti využití rozšířené reality. V letošním roce představili nástroj “bone and skin-based mesh deformation” a fotorealistické renderování, které je poháněno díky Viz Engine. Importovány mohou být trojrozměrné modely s předdefinovanými animacemi, ale i záběry vnikající živým pohybem a streamované do Viz Engine.

Rozšířená realita ve sportovním zpravodajství

Společně s Ncam Technologies a Unreal Engine předvedl Vizrt nejnovější verzi NcamAR pro Unreal Engine 4 integrovanou s Viz Engine. Tato nová architektura umožňuje zákazníkům Vizrtu kombinovat  texty a grafiku založenou na šablonách s herními nástroji Unreal Engine a zajistit si tak efektivnější live produkci.

 

 

HDR workflow

Díky pokročilému barevnému podání se HDR stává velice oblíbené ve filmových produkcích, při živých koncertech i sportovních utkáních. Vizrt vyvinul a implementoval HDR do Viz Engine a podporuje HLG a PQ HDR formáty. Na IBC ukázali také plně kompatibilní formát S-Log3 HDR vyvinutý společností SONY. Jedná se o vysoce kvalitní digitální proces účinný pro řadu postprodukčních pracovních postupů.

Podpora IP

Středobodem pro IP workflow je Viz Engine, který zajišťuje renderování grafiky, přehrávání klipů, audio, klíčování a DVE. Na IBC představil Vizrt pokroky ve svém produktovém portfoliu pro SMPTE 2110 produkce a jiné distribuční prostředí založené na IP. Celý systém společnostem jednoduše umožňuje přejít na rychle se vyvíjející IP standardy.

Leave a reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *