Adresa TRACO SYSTEMS
Přestěhovali jsme se na adresu Radimova 36, Praha 6 Břevnov. Fakturační adresa je TRACO SYSTEMS a.s. Radimova 36, Praha 6 - Břevnov, 169 00
 
Traco twitter
Sledujte náš Twitter, kde se objevují aktualitky z oblasti broadcastu.
 
News Agregator
Cloudová aplikace pro agregaci a management news feedu. 
 
ocenění AVID Technology
Společnost TRACO SYSTEMS a.s. získala od společnosti AVID Technology ocenění "The best performing channel partner in the EMEA Video region"

 
Certifikáty
TRACO SYSTEMS a.s. je držitelem certifikátů 
 EN ISO 9001:2008, 
 EN ISO 14001:2004, 
 OHSAS 18001:2007, 
 ISO/IEC 27001:2013. 
 v oborech: 
Návrh, inženýrská a projekční činnost, realizace, implementace, systemová integrace, prodej, provoz, seris, technologická podpora, správa a vývoj technologického a komunikačního zabezpečení informačních systémů v oblastech: 
- filmové a televizní technologie, profesionální audio a video technika, 3D grafika 
- archivace dat 
- vývoj, výroba, prodej a implementace vlastního software, 
 - poradenství konzultace, projektování, školení lektorská činnost a podpora zákazníků v oblasti informačních technologií.
 
Telestream Vantage
 
ACSR certifikace
TRACO SYSTEMS a.s. je platným držitelem ACSR certifikace na produkty Avid Interplay
 
Digital Vision Nucoda
TRACO SYSTEMS a.s. je prodejcem firmy Digital Vision, gradingového systému Nucoda Film Master a dalších produktů na restaurování filmového materiálu. 
 
Traco na Facebooku
Navštivte naši stránku na Facebooku s mnoha praktickými odkazy a zajímavostmi.
 
Banner
Banner

Grading & film restoration

Podpora Avid Support
 
 
Buy Macrobid Online
Avid Support Tisk

Avid Support je služba, kterou výrobce Avid Technology Inc. poskytuje svým zákazníkům na dobu nejméně jednoho roku, a má tyto cíle:

Ochránit investici vloženou do software a / nebo hardware a  zabezpečit užitnou hodnotu hardwaru. Avid Support je rozdělen do 3 úrovní dle rozsahu poskytovaných služeb. Součástí všech úrovní jsou bezplatné aktualizace softwaru. Kromě Expert Plus a Elite Supportu je další placenou službou prodloužením záruky na hardware, jehož stáří nepřesáhlo 5 let, včetně rychlé výměny náhradních dílů.

Důležitým prvkem je i online asistenční služba technické podpory s daným rozsahem a příslušnou reakční dobou, podle zakoupené úrovně podpory. Avid Support lze každým rokem obnovit tak, aby systém či systémy byly stále pokryty touto podporou, tzv. „byly pod Supportem“. 

Co se stane, když váš hardware není pokrytý placeným Supportem, není ani v záruce a potřebujete neodkladně vyměnit vadný díl? Při dodatečném obnovení Avid Supportu, který v okamžiku selhání nebyl kontinuální, se Avid Hardware nejdříve dostává do 2 měsíční karantény, ve které nelze nárokovat výměnu vadných dílů. Teprve potom vám firma Avid vymění vadný díl za nový.  

Avid nyní pro všechny stávající licence software Media Composer, Symphony, NewsCutter a Pro Tools nabízí Standard Support, který nahrazuje dřívější nákupy "upgrade".  K dispozici je na AvidShopu. Standard Support lze koupit i na libovolný počet let dopředu. 

Aktuální info o supportech na webu Avid

 

Standard

ExpertPlus

Elite

Available for

Media Composer
Pro Tools

All professional and enterprise products (excluding Media Composer)

All professional and enterprise products

Availability

24x7

24x7

24x7

Supported Channels

Unlimited web support (24-hour response), one standard phone support incident per month, forums

Unlimited web support (4-hour response), unlimited priority phone support, forums

Unlimited web support (1-hour response), unlimited highest priority phone support, forums

Software Upgrades

Included

Included

Included

Escalation

System Support

 

Customer Champion2

Advance Exchange hardware coverage (next-day ship), Health Check3, Customer Champion2

For-fee Options

Advance Exchange hardware coverage (2-business day ship)

Advance Exchange hardware coverage (next-business day ship), Health Check3, Onsite Support1

Onsite Support1

1 – Onsite support is provided at Avid’s discretion (not available in all locations)
2 – A customer champion is available for qualifying customers at Avid’s discretion
3 – One complimentary Health Check per year for qualifying customers (non-qualifying accounts may purchase separately at a 40% discount for Elite customers)

 Pro aktuální ceny Supportu, podmínky a možnosti využití nás kontaktujte. 

Upozornění pro zákazníky:

Avid Support není totéž, co placená servisní podpora od společnosti TRACO SYSTEMS a.s. 

Případné servisní zásahy, instalace, řešení problémů, jsou zvlášť placené služby podle ceníku, nebo podle obchodní nabídky společnosti TRACO SYSTEMS a.s.

 

 
2016 TRACO SYSTEMS a.s.  navštivte i náš webový obchod www.avidshop.cz v ĆR a www.avidshop.sk v SR
Registrované značky použité na webu jsou majetkem jejich vlastníků.