Maintenance a support

Podpora ze strany výrobce je neodmyslitelnou součástí zajištění spolehlivého fungování technologií

V současné době patří maintenance a support ke standardním nástrojům, jak zabezpečit hardware proti závadám a poruchám a jak u softwarů získat nárok na nové verze a zaručit podporu supportního týmu výrobce. Každý z našich partnerů, které zastupujeme na místním trhu, poskytuje prostřednictvím naší společnosti svou formu podpory. V některých případech i na více kvalitativních úrovních.

Naší úlohou je službu partnerů obchodně zprostředkovat a z části i technicky zajistit. Nespornou výhodou našeho technického týmu je komunikace v českém/slovenském jazyce a znalost místního prostředí. Vzhledem k dlouholetým zkušenostem jsme schopni převzít veškeré servisní a supportní případy zákazníka, zaměřit se na odstranění závad a navrhnout opatření k vyřešení problémů. Současně nabízíme vlastní tzv. ticket portál k evidenci a správě těchto případů.

V praxi

Česká televize, TV Nova, TV Barrandov, TV Prima, TA3, RTVS, TV Markíza, TV JOJ, SFU, ESIS PZ

Mohlo by vás zajímat

Technologické poradenství

Efektivní návrhy konfigurace a workflow

Technologická implementace

Spolehlivá instalace a integrace

Individuální a skupinové tréninky

Školení podle potřeb zákazníků